Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Horáková, Karolína
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42554
dc.description.abstract Tato bakalářská práce mapuje povědomí o značce Baťa ve vybraných oblastech jihoameric- kého kontinentu, konkrétně v Chile a v Kolumbii. Teoretická část této práce definuje pojmy a sumrazuji informace rešerží a čerpáním z doporučené literatury, z internetových zdrojů a jiných odborných publikací. Popisuje oblasti relevantní pro předmět zkoumání této práce, tedy značku, branding a marketingový výzkum. Tento teoretické část je poté využit pro realizaci praktické části této práce. Praktická část se zabývá rešerží základních informací o značky Baťa. Zaobývá se stručnou historií značky a expanzí značky do zahraničí. Dále je pak v praktické části realizován kvalitativní a kvantitativní výzkum v daných oblastech. Z výsledků výzkumů je vypracováno shrnutí, zpracovány jsou závěry a doporučení pro značku. V závěru praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky práce.
dc.format 91510. 78 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject řízení značky cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Baťa cs
dc.subject mezinárodní působení značky cs
dc.subject Chile cs
dc.subject Kolumbie cs
dc.subject Jižní Amerika cs
dc.subject Zlín cs
dc.subject Santiago de Chile cs
dc.subject Batatuba cs
dc.subject obuv cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject marketing research en
dc.subject Bata en
dc.subject international marketing en
dc.subject Colom- bia en
dc.subject Chile en
dc.subject South America en
dc.subject Czech en
dc.subject Santiago de Chile en
dc.subject Batatuba en
dc.subject shoes en
dc.subject Bata shoes en
dc.title Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky
dc.title.alternative Perception of Brand Bata in Selected Areas of South America
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelour thesis is focused on awarness of brand Baťa in specified areas of South Ame- rica, which are countries Chile and Colombia. Data summarization and concepts definition can be found in theoretical part of this thesis, which have been done by research in professional literature. This part is dedicated to describe areas, which are relevant to this wrok, such as concepts as brand, brand buliding and marke- ting research. Information which is gathered in theoretical part is later to be used in practical part of this thesis. Practical part of this thesis is built on research of basic information about the brand Baťa. It contains basic informations about history of the brand and about its expansion to foreign markets. Furthermore in practical part of this thesis is done qualitative and quiantitative marketing research in mentioned areas. Summary, conclusion and recommendations for the brand are aelaborated out of gained results of this research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50489
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2018_dp.zip 108.7Mb Unknown View/Open None
horáková_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
horáková_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account