Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp
Author: Janotová, Kateřina
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Cílem bakalářské práce je zjistit, co přinese plánovaná změna konceptu Street Dance Kempu, který byl doposud specifický svými tradičními prvky. Dílčím cílem práce je analyzovat etapy produkce tanečního festivalu Street Dance Kemp a zjistit tak, co české tanečníky v předešlých letech odrazovalo od opakované účasti. Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u vícedenních akcí. V praktické části jsou charakterizovány etapy produkce Street Dance Kempu v roce 2017 v porovnání s plánovaným novým konceptem eventu pro rok 2019.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42555
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50491


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janotová_2018_dp.pdf 3.060Mb PDF View/Open None
janotová_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
janotová_2018_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account