dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Mazalová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42570
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky projektu PechaKucha Night Zlin, který je organizován studenty Univerzity Tomáše Bati, především tedy Fakulty multimediálních komunikací, na úrovni dobrovolnictví a za účelem podpory místní umělecké a designérské kultury. PechaKucha Night Zlin byla ve Zlíně založena 4. března 2014 a od té doby do tohoto malebného města přivádí umělce nejrůznějších zaměření, designéry, architekty nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci. V teoretické části je definován pojem značka a vše, co s ní souvisí, včetně jednotlivých prvků jejího budování a komunikace. Vzápětí dochází k rozklíčování pojmů, jako je projekt a event, projektový management a event management. Je popisován jejich vztah, rozdílnosti a jejich branding. V závěru teoretické části je metodika výzkumu, o které lze říci, že tvoří pomyslný úvod pro část praktickou. Ta už se zabývá konceptem PechaKucha Night, jak na obecné rovině, tak konkrétně ve Zlíně a výzkumem zaměřeným na budování značky. Výzkum má povahu kvantitativní, v podobě elektronického písemného dotazníku, která je pro lepší názornost doplněna o grafy a kvalitativní, pomocí hloubkových rozhovorů. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Budování značky
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
brandbuilding
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
eventový management
|
cs |
dc.subject |
management
|
cs |
dc.subject |
PechaKucha Night Zlin
|
cs |
dc.subject |
PechaKucha
|
cs |
dc.subject |
Brand building
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event management
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
PechaKucha Night Zlin
|
en |
dc.subject |
PechaKucha
|
en |
dc.title |
Budování značky PechaKucha Night Zlin |
|
dc.title.alternative |
Building the Brand of PechaKucha Night Zlin |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with brand building of PechaKucha Night Zlin, an event based on volunteering and promoting local art and designer culture organized by Tomas Bata University students, mainly by those of the Faculty of Multimedia Communications. PechaKucha Night Zlin was founded on March 4, 2014 and has ever since been bringing different types of artists, designers, architects and anyone with something interesting to share to this lovely town. The theoretical part is focused on brand, its definition and every aspect of it, including each element of brand building and communication. That is followed by describing with terms, such as project, event, project management and event management, these are compared and contrasted. The last part of the theoretical part is concerned with methodology and is basically an introduction of the practical part, which is focused on PechaKucha Night concept and brand building research that consists of quantitative online questionnaires and qualitative in-depth interviews. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50511
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|