Image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Solanská, Klára
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42579
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se image a corporate (firemní) identity a dále uvádí do světa pivovarnictví. Praktická část práce nejprve popisuje Rožnovský pivovar a jeho součásti, poté se věnuje analýze a vyhodnocení dat získaných z marketingového výzkumu, který byl zaměřen na image Rožnovského pivovaru. Pro výzkum byla použita metoda dotazování a osobní rozhovory, ze kterých byla vytvořena SWOT analýza.
dc.format 72 s. (135 706 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject pivovarnictví cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject pivovar cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject brewing en
dc.subject marketing research en
dc.subject brewery en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku
dc.title.alternative Image of Roznov Brewery in Moravia and Silesia
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the image of Rožnov brewery in Moravia and Silesia. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of image and corporate identity and goes into the world of brewing. The practical part of the work describes Rožnov brewery and its components, analyses and evaluates the data obtained from a marketing research focused on the image of Rožnov brewery. A questionnaire method and personal interviews were used for the research. The SWOT analysis was created from the interviews.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50521
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
solanská_2018_dp.pdf 3.079Mb PDF View/Open None
solanská_2018_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
solanská_2018_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account