Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Show full item record
No preview available
Title:
|
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse |
Author: |
Holíková, Lucie
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává o aktuálním stavu využívání blogu jako nástroje marke-tingové komunikace značky Converse i s výhledem do budoucna. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je blog, módní bloger a značka. Teo-retické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní analýzy vybraných módních blogů s cílem určit, který z nich dosahuje vyšších kvalit, dle předem stanove-ných hodnotících kritérií. Pozornost je věnována také tomu, jak spolupráci se značkou vnímají blogeři. Důležitou součástí je i pohled, zda je blog stále efektivním nástrojem marketingové komunikace značky Converse z pohledu marketingového zástupce značky. Postoje všech účastníků byly zjišťovány za pomoci osobních rozhovorů. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky, spolu s návrhy na zlepšení vzájemné spolupráce ze strany blo-gerů spolu a popis plánované strategie využívání blogů jako nástroje marketingové ko-munikace značky v blízké budoucnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42591
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
50538
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account