Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Martinovský, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42600
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá implementací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie a souvise-jících úprav firemního webu s ohledem na efektivitu jeho přínosů v podobě konverzí (nových poptá-vek). Teoretická část popisuje možné nástroje a metody, které jsou potřebné k tvorbě obsahové stra-tegie. A také definuje výzkumné otázky. Praktická část pak popisuje výchozí stav, nalezené nedostatky na základě datových analýz a jejich nápravu prostřednictvím aplikace obsahové strategie a následné uživatelské testování jakožto kvali-tativní audit a celkové vyhodnocení změn. |
|
dc.format |
58 s. (73 120 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obsahová strategie
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
analýza návštěvnosti
|
cs |
dc.subject |
konverze
|
cs |
dc.subject |
analýza klíčových slov a frází
|
cs |
dc.subject |
uživatelské testování
|
cs |
dc.subject |
Content strategy
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
websites
|
en |
dc.subject |
traffic analysis
|
en |
dc.subject |
conversion
|
en |
dc.subject |
keyword analysis
|
en |
dc.subject |
user testing
|
en |
dc.title |
Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků |
|
dc.title.alternative |
Content Marketing as a Customer Acquisition Tool |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the implementation and evaluation of the effectiveness of the content strategy and the related modifications of a corporate web with regard to the effectiveness of its benefits in the form of conversions (new demands). The theoretical part describes possible tools and methods that are needed to create a content strategy. And it also defines research problems. The practical part describes the initial state, found deficiencies based on data analysis and their cor-rection through application of the content strategy and subsequent user testing as qualitative audit and overall evaluation of changes. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50548
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account