dc.contributor.advisor |
Brejcha, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Mikuličáková, Magdaléna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:20Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:20Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42626
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o oděvu jako o něčem, co člověku pomáhá přiblížit se dobovým ideálům, ať už jsou jakékoliv. Snaží se vidět oděv v několika rovinách, ať už v rovině psychologické, sociologické, etické či estetické a vzájemně tyto roviny provazovat, aby móda a oděv byly prezentovány jako něco komplexního. V praktické části stavím na tomto obšírném průzkumu a aplikuji další podněty, které formovaly moji estetiku. Nad oděvy přemýšlím jako nad objekty, které fungují v koexistenci s tělem, ale mohou fungovat i bez něj. To vše tvoří syntézu v podobě oděvních objektů, které stojí na pomezí umění a módy, které vycházejí z tradice a jsou mým názorem na budoucnost módy. |
|
dc.format |
113 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Psychologie oděvu
|
cs |
dc.subject |
Sociologie oděvu
|
cs |
dc.subject |
Móda a Anti-móda
|
cs |
dc.subject |
Fetišizace
|
cs |
dc.subject |
Fashionalization
|
cs |
dc.subject |
Post Code
|
cs |
dc.subject |
Korzet
|
cs |
dc.subject |
Dadaismus
|
cs |
dc.subject |
Deformace
|
cs |
dc.subject |
Nihilismus
|
cs |
dc.subject |
Psychology and Sociology of clothing
|
en |
dc.subject |
Fashion and Anti-fashion
|
en |
dc.subject |
Fetishisation
|
en |
dc.subject |
Fashionali-zation
|
en |
dc.subject |
Post Code
|
en |
dc.subject |
Corset
|
en |
dc.subject |
Dadaism
|
en |
dc.subject |
Deformation
|
en |
dc.subject |
Nihilism
|
en |
dc.title |
Od tradice k budoucnosti módy |
|
dc.title.alternative |
From the Tradition to the Future of Fashion |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2018-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the medium of the garment, such as an artificial element in one's life, which makes him eager to achieve ideals of the time. I aim to see the clothing in all its contexts such as psychological, sociological, ethical and aesthetical. Their mutual in-terconnecting is the sign of complexity. In the practical part of the project, I build on the wide research and I incorporate other influences, which were crucial for my current aesthe-tic approach. I consider garments as an objects, which coexist with the body but could have their own life, not dependant on the body itself. Background I have research is embodied in the synthesis of garments are push boundaries between art and fashion. It is my take on how tradition may be transformed into future of fashion. |
|
dc.description.department |
Ateliér Design oděvu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Design oděvu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
50601
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|