Projekt marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Krajíček, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:22Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42675
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně. V rámci řešení bylo použito analýz PESTLE, Porterova modelu, zhodnocení současného stavu marketingu nemocnice a SWOT analýzy. V práci byl navržen marketingový plán, zahrnující vylepšení současného marketingu a jeho potenciálu, a dále implementaci nových prvků, jako je vytvoření marketingového oddělení. Výsledky této práce umožňují aplikovat zlepšení v krátkodobém horizontu s přímým vidi-telným efektem a finančním ziskem, ale i vytvořit v dlouhodobém pojetí stabilní marketin-gové prostředí. |
|
dc.format |
106 s. Přílohy 13 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
fakultní nemocnice
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
plán
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
health service
|
en |
dc.subject |
university hospital
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
plan
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně |
|
dc.title.alternative |
The Project of Strategic Marketing Plan at St. Anne's University Hospital Brno |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on creation of a marketing strategic plan for St. Anne's Uni-versity Hospital in Brno. The solution is based on PESTLE and SWOT analyses, Porter's model and the evaluation of the current marketing strategy. The thesis proposes a new marketing plan, which includes some improvements of the current marketing strategy and its potential, and the implementation of some new elements, such as the establishment of a marketing department. The results of the thesis enable the implementation of the improvements in the short term with a direct visible effect and financial gain, as well as the creation of stable marketing environment in the long term. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45395
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account