Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Fink, Lubomír
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42795
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci marketingové komunikace, konkrétně s bližším zaměřením na online marketingovou komunikaci. Teoretická část představuje hlavní nosné nástroje moderní online marketingové komunikace a trendy v tomto odvětví. Prak-tická část pak obsahuje analýzu současného stavu online a offline marketingové komunika-ce ve vybrané společnosti Aquaprogress, s. r. o., jejímž hlavním předmětem činnosti je dis-tribuce a prodeje přístrojů, sloužících k úpravě pitné a užitkové vody domácnostem a fir-mám. Na základě analýzy byl navržen projekt s vhodnými kroky pro optimalizaci online komunikace, konkrétně zavedení a způsobu využití nástrojů sociálních sítí, PPC kampaní a emailingu. Výsledný projekt byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
84 s. (98 368 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
FACEBOOK
|
cs |
dc.subject |
emailing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
Online communication
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Emailing
|
en |
dc.subject |
Social sites
|
en |
dc.title |
Optimalizace marketingové komunikace ve společnosti Aquaprogress, s. r. o |
|
dc.title.alternative |
Optimalization of Marketing Communication at Company Aquaprogress, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on optimization of marketing communication with closer concentrati-on on online marketing communication. Theoretical part introduces the main and important instruments of online communication and trends in this branch. Practical part contains the analysis of present situation of online and offline marketing communication in the chtosen company AQUAPROGRESS s.r.o. The main object of activity of this company is distri-bution and selling the sets for water treatment of drinking and utility water in households and companies. On the basis of analysis it was suggested the project for optimization of online communication, specifically the implementation and the way of using social media, PPC campaigns and e-mailing. The final project was put to cost benefit, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47417
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account