Využití hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Baďurová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:27Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42800
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má výzkumný charakter, je zaměřena na využívání hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol v praxi. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem učitelky mateř-ských škol využívají hudební nástroje v edukačním procesu mateřské školy. Teoretická část seznamuje čtenáře s výčtem nejčastěji využívaných hudebních nástrojů a kompetencemi učitelky mateřské školy. Dále klasifikuje hudební schopnosti a dovednosti a snaží se vyme-zit rozdíly mezi nimi. Praktická část je předložena kvantitativním výzkumem, který je za-měřen na zjištění, jaké hudební nástroje jsou v mateřské škole nejčastěji využívány a jakým způsobem. Dále zjišťuje, jaké názory mají učitelky mateřských škol na tuto problematiku. Výzkumná metoda je dotazníkové šetření. |
|
dc.format |
72 s. (61 130 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudební schopnosti
|
cs |
dc.subject |
hudební dovednosti
|
cs |
dc.subject |
musical abilities
|
en |
dc.subject |
musical skills
|
en |
dc.title |
Využití hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
The use of musical instruments by kindergarten teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Černá, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2018-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a research character, it is focused on the use of musical instruments by nursery teachers in practice. Its aim is to find out how nursery teachers use musical in-struments in the nursery school process. The theoretical part introduces the reader to the list of the most frequently used musical instruments and the competences of the nursery tea-cher. It further classifies musical skills and skills and tries to identify the differences between them. The practical part is presented by quantitative research, which is focused on finding out which musical instruments are most frequently used in kindergarten and in what way. It also examines the views of nursery school teachers on this issue. The research method is a questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47863
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
local.subject |
učitelky mateřských škol
|
cs |
local.subject |
hudební nástroje
|
cs |
local.subject |
hudba
|
cs |
local.subject |
women kindergarten teachers
|
en |
local.subject |
musical instruments
|
en |
local.subject |
music
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account