Využití hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Baďurová, Aneta
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:27Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:27Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42800
dc.description.abstract Bakalářská práce má výzkumný charakter, je zaměřena na využívání hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol v praxi. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem učitelky mateř-ských škol využívají hudební nástroje v edukačním procesu mateřské školy. Teoretická část seznamuje čtenáře s výčtem nejčastěji využívaných hudebních nástrojů a kompetencemi učitelky mateřské školy. Dále klasifikuje hudební schopnosti a dovednosti a snaží se vyme-zit rozdíly mezi nimi. Praktická část je předložena kvantitativním výzkumem, který je za-měřen na zjištění, jaké hudební nástroje jsou v mateřské škole nejčastěji využívány a jakým způsobem. Dále zjišťuje, jaké názory mají učitelky mateřských škol na tuto problematiku. Výzkumná metoda je dotazníkové šetření.
dc.format 72 s. (61 130 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudební schopnosti cs
dc.subject hudební dovednosti cs
dc.subject musical abilities en
dc.subject musical skills en
dc.title Využití hudebních nástrojů učitelkami mateřských škol
dc.title.alternative The use of musical instruments by kindergarten teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Černá, Libuše
dc.date.accepted 2018-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a research character, it is focused on the use of musical instruments by nursery teachers in practice. Its aim is to find out how nursery teachers use musical in-struments in the nursery school process. The theoretical part introduces the reader to the list of the most frequently used musical instruments and the competences of the nursery tea-cher. It further classifies musical skills and skills and tries to identify the differences between them. The practical part is presented by quantitative research, which is focused on finding out which musical instruments are most frequently used in kindergarten and in what way. It also examines the views of nursery school teachers on this issue. The research method is a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47863
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-25
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject hudební nástroje cs
local.subject hudba cs
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject musical instruments en
local.subject music en


Files in this item

Files Size Format View Description
baďurová_2018_dp.pdf 2.186Mb PDF View/Open None
baďurová_2018_op.docx 19.41Kb Unknown View/Open None
baďurová_2018_vp.docx 17.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account