Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí |
Author: |
Hradilová, Kristýna
|
Advisor: |
Petrová, Zuzana
|
Abstract:
|
Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter a zabývá se problematikou po-čátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu vynořující se gramotnosti. Má za cíl zjistit, jaký vliv má gramotně podnětné prostředí na počáteční psaní dětí. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy, kterými jsou: pregramotnost, gramotnost a gramotné pro-středí. Dále pak počáteční psaní dětí, jeho vývoj a stádia, které popisuje Emilia Ferreiro. Poslední část je věnována interakcím a typům komunikace mezi dětmi. Praktická část práce popisuje kvalitativně orientovaný výzkum, který je proveden s využitím metod pozorování a následné analýzy písemné produkce dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42810
|
Date:
|
2017-10-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Grade for thesis and defense:
|
C
47890
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account