Nároky školy na dítě při nástupu do základní školy v perspektivě učitelek mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nároky školy na dítě při nástupu do základní školy v perspektivě učitelek mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Vašáková, Ilona
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:29Z
dc.date.issued 2017-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42847
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na nároky školy na dítě při nástupu do základní školy a na připravenost předškolního dítěte na vstup do základní školy z pohledu učitelek mateř-ských škol. V teoretické části je charakterizovaná školní zralost a připravenost dítěte při nástupu do primárního vzdělávání a to především s ohledem na vysoké hodnoty odkladů povinné školní docházky. Výzkum byl realizován pomocí rozhovoru s učitelkami mateř-ských škol a byly zjišťovány především jejich názory na tuto problematiku, tzn. co si myslí o požadavcích, které vyžaduje škola při zápisu do první třídy po dětech předškolního věku.
dc.format 46
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mateřská škola cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject přechod na zá-kladní školu cs
dc.subject nároky základní školy cs
dc.subject Kindergarten en
dc.subject preschool child en
dc.subject school readiness en
dc.subject school maturity en
dc.subject transition to elementary school en
dc.subject requiementsprimary school en
dc.title Nároky školy na dítě při nástupu do základní školy v perspektivě učitelek mateřských škol
dc.title.alternative The school requirements for a child at the time of her entry to the Elementary school from the perspective of the Kindergarten teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2018-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the requirements of the school for a child when it en-ters primary school and on the readiness of the pre-school child to enter primary school from the point of view of the teachers of the kindergartens. The theoretical part characteri-zes the school maturity and the readiness of the child when entering primary education, especially with regard to the high values of deferment of compulsory school attendance. The research was realized through an interview with the teachers of the kindergartens and their opinions on this issue, what they think about the requirements that school requires when enrolling in the first grade for pre-school children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 47943
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
vašáková_2018_dp.pdf 2.055Mb PDF View/Open None
vašáková_2018_op.docx 16.78Kb Unknown View/Open None
vašáková_2018_vp.docx 18.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account