dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Oborná, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42857
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na analýzu koncepce environmentální výchovy v kurikulárních dokumentech vybraných mateřských škol. Obsahem teoretické části je sumarizace základních pojmů, které jsou pro tuto diplomovou práci z hlediska strukturace koncepce stěžejní. Na teoretickou část práce navazuje empirický výzkum. Design výzkumu je kvalitativní. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem je environmentální výchova začleňována ve školním vzdělávacím programu mateřských škol, které proklamují svoji koncepční vizi právě k environmentálním strategiím vzdělávání. Pro výzkum byla zvolena metoda obsahové analýzy textu. Podrobná analýza vedla k vyhodnocení výsledků a zpracování tabulek, ve kterých jsou výsledky promítnuty. |
|
dc.format |
88 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
environmentální výchova
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
příroda
|
cs |
dc.subject |
environmental education
|
en |
dc.subject |
framework educational program
|
en |
dc.subject |
school educational program
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
nature
|
en |
dc.title |
Analýza koncepce environmentální výchovy v kurikulárních dokumentech vybraných mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the concept of environmental education curricula in selected kindergartens |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the analysis of the concept of environmental education in the curriculum documents of selected nursery schools. The content of the theoretical part is a summary of the basic concepts that are crucial for this diploma thesis from the point of view of the structure of the concept. The theoretical part of the work is followed by empirical research. Research design is qualitative. The aim of this work was to find out how environ-mental education is integrated into the school curriculum of kindergartens that proclaim their conceptual vision of environmental education strategies. The text analysis method was cho-sen for research. A detailed analysis has led to an evaluation of the results and the processing of the tables in which the results are projected. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47961
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
ekologická výchova
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
ecological education
|
en |