Transfer obsahu přírodovědného vzdělávání od učitele mateřské školy k dětem předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Koflerová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:30Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42866
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zachycení podstaty transferu obsahu přírodovědného vzdělávání učitelkami mateřské školy. Teoretická část je sumarizací pojmů souvisejících s přírodovědným vzděláváním. Teoretická východiska slouží jako podklad pro zpracování empirického šetření. Výzkum byl uskutečněn pomocí obsahové analýzy a pozorování. Předmětem analýzy byly vybrané školní vzdělávací programy. Ve vybraných mateřských školách byla obsahová analýza doplněná pozorováním reálné práce učitelek mateřských škol. Výzkumná zjištění byla interpretována a vyhodnocena. Výsledkem je prezentace podob transferu přírodovědného vzdělávání učitelkami vybraných mateřských škol. |
|
dc.format |
74 s. (102 997 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Přírodovědné vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
transfer obsahu vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
kurikulární programy
|
cs |
dc.subject |
Science education
|
en |
dc.subject |
transfer of educational content
|
en |
dc.subject |
content analysis
|
en |
dc.subject |
curriculum programs
|
en |
dc.title |
Transfer obsahu přírodovědného vzdělávání od učitele mateřské školy k dětem předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Transferring Content of Science Education to Teachers of Kindergarten to Children of Preschool Age |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused at capturing the essence of the transfer of the content of science education to the teachers of the kindergarten. The theoretical part is a summary of concepts related to science education. The theoretical basis serves as a basis for the empiri-cal investigation. The research was carried out through content analysis and observation. The subject of the analysis was selected school educational programs. At selected kinder-gartens the content analysis was supplemented by observation of the real work of teachers of kindergartens. Research findings have been interpreted and evaluated. The result is the presentation of the transfer of science education to teachers of selected kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
47970
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
přírodověda
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
natural history
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account