Rizika zavádění nového výrobku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rizika zavádění nového výrobku

Show full item record

No preview available
Title: Rizika zavádění nového výrobku
Author: Smítal, Josef
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh společnosti ADRIA GOLD, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměříme na marketingové pojmy, které souvisí s problematikou zavádění nového produktu na trh. V druhé části, která je praktická, budeme využívat teoretické poznatky a následně je aplikovat do praxe, která je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve si představíme společnost ADRIA GOLD, s.r.o. a jejich nový produkt Aloe vera. Dále budou sestaveny marketingové analýzy. Jako první je uvedena analýza PEST. Dále budou provedeny analýzy zákazníků a konkurence a v poslední řadě bude sestavena Bostonská matice a udělán návrh na zmírnění rizika zavedení produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42977
Date: 2017-11-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav krizového řízení
Discipline: Ovládání rizik
Grade for thesis and defense: C 48118


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
smítal_2018_dp.pdf 2.340Mb PDF View/Open None
smítal_2018_op.pdf 326.5Kb PDF View/Open None
smítal_2018_vp.pdf 88.77Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account