Projekt marketingového plánu firmy P & L, spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového plánu firmy P & L, spol. s r.o. |
Author: |
Plášek, Jiří
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části hodnotím literární prameny a formuluji teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu. V analytické části je rozebrána analýza vnitřního, do které spadá analýza zemědělského trhu, konkurence, dodavatelů a odběratelů, analýza sortimentu, a vnějšího prostředí firmy P & L, spol. s r.o. a SWOT analýza pro vyjádření silných, slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb. V projektové části je vypracován samotný projekt marketingového plánu. Jsou zde vypracovány akční plány včetně časového harmonogramu a rozpočtů. Na závěr jsou zhodnocena rizika tohoto projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4303
|
Date:
|
2007-08-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
5864
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account