Skauting a jeho význam při utváření hodnot u dětí a mládeže
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Hanková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:40Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:40Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43125
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje problematice hodnot a hodnotových orientací, zaměřuje se na srovnání hodnot adolescentů, kteří prošli skautskou výchovou a adolescentů, kteří ve skautingu nikdy nepůsobili. V první kapitole teoretické části je vymezen pojem hodnota a hodnotová orientace, jejich význam, funkce a klasifikace. Druhá kapitola se zaměřuje na teorie hodnot a hodnotových orientací. Součástí poslední třetí kapitoly je vymezení a charakteristika období adolescence, popis problematiky volného času a charakteristika skautingu. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu, který má za cíl analyzovat a srovnat hodnotovou orientaci u skautské mládeže a mládeže, která do skautingu nechodí. |
|
dc.format |
63 s. (82 171 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnota
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
hodnotová preference
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
skauting
|
cs |
dc.subject |
vaule
|
en |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
value preference
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
scouting
|
en |
dc.title |
Skauting a jeho význam při utváření hodnot u dětí a mládeže |
|
dc.title.alternative |
Scouting and Its Significance in Forming Values for Children and Youth |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with issues of values and value orientations, it focuses on the comparison of the adolescents who have passed scout education and adolescents who have never participated in scouting. The first chapter of the theoretical part defines the concept of the value and value orientation, their meaning, function and classification. The second chapter focuses on the theory of the values and the value orientations. In the last third chapter the definition and characterization of adolescence, the description of leisure time and the characteristics of scouting are included. The practical part is dedicated to the research itself, which aims to analyze and compare the value orientation of the scout youth and youth who do not do the scouting. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48288
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
local.subject |
skauti
|
cs |
local.subject |
životní hodnoty
|
cs |
local.subject |
etika
|
cs |
local.subject |
scouts
|
en |
local.subject |
life values
|
en |
local.subject |
ethics
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account