dc.contributor.advisor |
Jašek, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Kaňáková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:42Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:42Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43176
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je návrh využití dostupných informačních a komunikačních technologií ve škole s žáky se specifickými potřebami. Práce řeší problematiku ověření specifického edukačního software pro konkrétní diagnostikovanou poruchu u jednotlivých žáků a současně použití dané technologie i metody zdůvodňuje a objektivizuje. Práce je zadána ve spolupráci s klinickým školským pracovištěm zaměřeným na autismus a jiná mentální postižení dětí. |
|
dc.format |
116 s. (148 102 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ICT
|
cs |
dc.subject |
žák se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
zdravotní postižení
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
výukové programy
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
speciální hardware
|
cs |
dc.subject |
ICT
|
en |
dc.subject |
pupil with special educational needs
|
en |
dc.subject |
disability education
|
en |
dc.subject |
teaching programs
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.subject |
special hardware
|
en |
dc.title |
Informační a komunikační technologie pro žáky se specifickými vzdělávacími potřebami |
|
dc.title.alternative |
Information and Communication Technologies for Pupils with Specific Educational Needs |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozubíková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to use the available information and communication technologies at a school with pupils with specific needs. The thesis solves the problem of verifying specific educational software for a particular diagnosed disorder in individual pupils and justifies and objectivises the use of the given technology and methods. The work is done in cooperation with a clinical school workplace focusing on autism and other mental disabilities of children. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
48361
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-11 |
|
local.subject |
speciální pedagogika
|
cs |
local.subject |
podpůrná opatření (vzdělávání)
|
cs |
local.subject |
informační a komunikační technologie ve vzdělávání
|
cs |
local.subject |
special education
|
en |
local.subject |
supportive measures (education
|
en |
local.subject |
information and communication technologies in education
|
en |