dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Rajnochová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:47Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:47Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43305
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska z oblasti kompetencí, angažovanosti, specifik učitelské profese a možností profesní podpory a rozvoje. Praktická část práce popisuje výzkum pracovní a osobní pohody učitelů 1. stupně základních škol ve Zlíně a faktorů, které ji dle jejich vnímání ovlivňují. |
|
dc.format |
63 s. (107 379 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
angažovanost
|
cs |
dc.subject |
pracovní a osobní pohoda
|
cs |
dc.subject |
profese učitele
|
cs |
dc.subject |
učitelé 1. stupně základních škol
|
cs |
dc.subject |
profesní podpora
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
competence/competency
|
en |
dc.subject |
engagement
|
en |
dc.subject |
work and well-being
|
en |
dc.subject |
teacher´s profession
|
en |
dc.subject |
first school teachers
|
en |
dc.subject |
professional support
|
en |
dc.subject |
growth
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.title |
Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody |
|
dc.title.alternative |
Key Competencies of Primary School Teachers and Their Perception of Work and Personal Satisfaction |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2018-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis turns attention to key competencies of primary school teachers and their perception of work and well-being. In theoretical part, there are defined the basic concepts from the field of competencies, engagement, specifics of teacher´s profession and possibilities of professional support and growth. Practical part of thesis describes the survey of work and well-being of first school teachers in Zlín and the factors, which affect it, depending on their perception. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48555
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
local.subject |
první stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
profese učitele
|
cs |
local.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
local.subject |
elementary school
|
en |
local.subject |
teacher career
|
en |
local.subject |
key competencies
|
en |