dc.contributor.advisor |
Radvan, Eduard
|
|
dc.contributor.author |
Semotamová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T17:46:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T17:46:00Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4336
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o etice a ekologii, o vlivu lidského konání na životní prostředí a ekologické krizi. V této práci jsou prezentovány názory Erazima Koháka, Václava Bělohradského, Josefa Šmajse, Petra Jemelky, Jana Kellera, Josefa Vavrouška a Václava Klause. Závěr práce je věnován ekologické výchově jako součásti výchovy prosociální. |
cs |
dc.format |
38 s. |
cs |
dc.format.extent |
346027 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Etika
|
cs |
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
ekologická etika
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
trvalá udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
ekologická krize
|
cs |
dc.subject |
ekologická výchova
|
cs |
dc.subject |
Ethic
|
en |
dc.subject |
environmentalism
|
en |
dc.subject |
environmental ethics
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
permanent defensibility
|
en |
dc.subject |
environmental crisis
|
en |
dc.subject |
environmental education
|
en |
dc.title |
Vztah člověka k člověku, lidstvu a mimolidskému světu |
cs |
dc.title.alternative |
The personal relation to people and not-human world |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nevoránek, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The study/work deals with ethics and ecology, with the effects of human action on environment and ecological crises. The thoughts of E. Kohák V. Bělohradský, Josef Šmajs, Petr Jemelka Jan Keller, Josef Vavroušek, Václav Klaus are presented in the text. The conclusion is devoted to ecological education as a part of prosocial education. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1006308
|
|
dc.date.assigned |
2006-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
životní prostředí
|
cs |
local.subject |
udržitelný rozvoj
|
cs |
local.subject |
environment
|
en |
local.subject |
sustainable development
|
en |