Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech | 
| Author: | 
Kompas, Daniel
 | 
| Advisor: | 
Grečnár, Ján
 | 
| 
Abstract:
 | 
Práce je zaměřena především na trend 360° děl, který v audiovizuálním průmyslu v současnosti vzrůstá, ale lehce se dotýká i možné budoucí transformace ve virtuální realitu. Na tuto problematiku se dívá z hlediska mistra zvuku. Nejprve stručně shrnuje historii a vývoj prostorového 3D zvuku. Dále vysvětluje teoretické základy nejužívanějších metod, které jsou pro tento účel navrženy, včetně formátů či způsobů reprodukce. Nakonec se tématu věnuje z praktického hlediska a snaží se nastínit způsob, jak lze ke zvukové stránce těchto děl přistupovat, a to pomocí zkušeností zběhlých profesionálů, i autora práce. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/43391
 | 
| 
Date:
 | 
2017-12-04 | 
| 
Availability:
 | 
Bez omezení | 
| 
Department:
 | 
Ateliér Audiovize | 
| 
Discipline:
 | 
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
A
48690
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account