3D vizualizace hradu Brumov v různých časových obdobích

DSpace Repository

Language: English čeština 

3D vizualizace hradu Brumov v různých časových obdobích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Vatalová, Monika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:52Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:52Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43430
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je 3D vizualizace hradu Brumov v různých časových obdobích v programu Blender. Práce je rozdělena na dvě části část teoretickou a část praktickou. V první kapitole teoretické části je uvedena historie hradu a jeho obyvatel. V další kapitole jsou vypsány programy použité při tvorbě samotných 3D modelů. Praktická část obsahuje detailní postupy tvorby 3D modelů. Postup práce je popsán od sběru podkladů, přes samotné modelování a zpracování textur až po tvorbu výstupů, renderů a video prohlídky, včetně nastavení scén.
dc.format 54 s. (55 447 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject 3D model cs
dc.subject animace cs
dc.subject Blender cs
dc.subject hrad Brumov cs
dc.subject render cs
dc.subject textura cs
dc.subject vizualizace cs
dc.subject Zoner Photo Studio 18 cs
dc.subject 3D model en
dc.subject animation en
dc.subject Blender en
dc.subject Brumov castle en
dc.subject render en
dc.subject texture en
dc.subject visualization en
dc.subject Zoner Photo Studio 18 en
dc.title 3D vizualizace hradu Brumov v různých časových obdobích
dc.title.alternative A 3D Visualisation of Brumov Castle in Different Time Periods
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátil, Pavel
dc.date.accepted 2018-06-15
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is 3D visualization of Brumov castle in different time period in Blender programme. The thesis is structured into two parts theoretical and practical. The first chapter of the theoretical part is focused on castle history and history of its residents. The second chapter is dedicated to the used programmes for modelling. The practical part consists detail process of creating 3D models. In workflow is described collecting historical materials, creating 3D models, preparing textures and making outputs (renders, video tour) with scene settings.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 48746
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-24
local.subject 3D modelování cs
local.subject renderování cs
local.subject historické stavby cs
local.subject vizuální modely cs
local.subject hrady cs
local.subject three-dimensional modelling en
local.subject rendering en
local.subject historic buildings en
local.subject visual models en
local.subject castles en


Files in this item

Files Size Format View Description
vatalová_2018_dp.pdf 4.251Mb PDF View/Open None
vatalová_2018_op.pdf 98.69Kb PDF View/Open None
vatalová_2018_vp.pdf 109.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account