Determinanty vzdělávání ve věku 50+ a jejich vliv na kvalitu života

DSpace Repository

Language: English čeština 

Determinanty vzdělávání ve věku 50+ a jejich vliv na kvalitu života

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Čásarová, Pavla
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:53Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:53Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43461
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o determinantech vzdělávání u osob 50+ a jejich vlivu na kvalitu života. Cílem diplomové práce je zjištění subjektivní spokojenosti osob 50+ v různých oblastech jejich života a faktorů, jež ovlivňují účast na dalším vzdělávání. Teoretická část diplomové práce vymezuje pojmy související s tématem celoživotního vzdělávání, celoživotního učení, vzdělávání dospělých, determinanty a mýty, agemanagementu u osob 50+, vztahu sociální pedagogiky a vzdělávání, přístupu ke kvalitě života, dimenzemi kvality života. Praktická část diplomové práce obsahuje popis realizace výzkumného šetření a prezentaci výsledků, zda dosažené vzdělání osob 50+ má vliv na dalším vzdělávání, jak osoby 50+ vnímají vliv vzdělávání na kvalitu života, bariéry v účasti na dalším vzdělávání a jejich ověřováním. V závěru je uvedeno doporučení pro praxi.
dc.format 108s. (181 862 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject agemanagement cs
dc.subject kvalita života cs
dc.subject Lifelong learning en
dc.subject Adult Education en
dc.subject Agemanagement en
dc.subject Quality of life en
dc.title Determinanty vzdělávání ve věku 50+ a jejich vliv na kvalitu života
dc.title.alternative Determinants of Education at the Age 50+ and Their Impact on Quality of Life
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This Diploma thesis deals with Determinants of Education in people aged 50+, and an impact on the quality of their life. The aim of the thesis is to find subjective satisfaction of 50+ people in different areas of their life, and factors that influence participation in their further education. The Theoretical part of thesis defines concepts related to the topic of Lifelong learning, Adult education, Determinants and myths, Agemanagement of 50+ people, relationship of Social Pedagogy and Education, and access and dimensions and access to quality of their life. The Practical part of the thesis describes the realization of Survey and presentation of the results; whether the achieved education of 50+ people has influence on their further education, how the 50+ people perceive the influence of education on the quality of life, the barriers to participation in further education and validation. The Conclusion part includes recommendation for practice.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 48787
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-11
local.subject celoživotní vzdělávání cs
local.subject osoby 50+ cs
local.subject permanent education en
local.subject persons 50+ en


Files in this item

Files Size Format View Description
čásarová_2018_dp.zip 2.794Mb Unknown View/Open None
čásarová_2018_op.docx 15.74Kb Unknown View/Open None
čásarová_2018_vp.docx 17.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account