dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Čásarová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:53Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:53Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43461
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o determinantech vzdělávání u osob 50+ a jejich vlivu na kvalitu života. Cílem diplomové práce je zjištění subjektivní spokojenosti osob 50+ v různých oblastech jejich života a faktorů, jež ovlivňují účast na dalším vzdělávání. Teoretická část diplomové práce vymezuje pojmy související s tématem celoživotního vzdělávání, celoživotního učení, vzdělávání dospělých, determinanty a mýty, agemanagementu u osob 50+, vztahu sociální pedagogiky a vzdělávání, přístupu ke kvalitě života, dimenzemi kvality života. Praktická část diplomové práce obsahuje popis realizace výzkumného šetření a prezentaci výsledků, zda dosažené vzdělání osob 50+ má vliv na dalším vzdělávání, jak osoby 50+ vnímají vliv vzdělávání na kvalitu života, bariéry v účasti na dalším vzdělávání a jejich ověřováním. V závěru je uvedeno doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
108s. (181 862 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
agemanagement
|
cs |
dc.subject |
kvalita života
|
cs |
dc.subject |
Lifelong learning
|
en |
dc.subject |
Adult Education
|
en |
dc.subject |
Agemanagement
|
en |
dc.subject |
Quality of life
|
en |
dc.title |
Determinanty vzdělávání ve věku 50+ a jejich vliv na kvalitu života |
|
dc.title.alternative |
Determinants of Education at the Age 50+ and Their Impact on Quality of Life |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma thesis deals with Determinants of Education in people aged 50+, and an impact on the quality of their life. The aim of the thesis is to find subjective satisfaction of 50+ people in different areas of their life, and factors that influence participation in their further education. The Theoretical part of thesis defines concepts related to the topic of Lifelong learning, Adult education, Determinants and myths, Agemanagement of 50+ people, relationship of Social Pedagogy and Education, and access and dimensions and access to quality of their life. The Practical part of the thesis describes the realization of Survey and presentation of the results; whether the achieved education of 50+ people has influence on their further education, how the 50+ people perceive the influence of education on the quality of life, the barriers to participation in further education and validation. The Conclusion part includes recommendation for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
48787
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-11 |
|
local.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
osoby 50+
|
cs |
local.subject |
permanent education
|
en |
local.subject |
persons 50+
|
en |