Komunikační strategie Střediska volného času Lužánky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Střediska volného času Lužánky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Juřenová, Karolína
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:53:17Z
dc.date.available 2014-05-13T23:00:29Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4359
dc.description.abstract Středisko volného času Lužánky je krajským školským zařízením pro aktivity ve volném čase všech věkových skupin. Svoje aktivity nabízejí prostřednictvím marketihového komunikačního mixu. Velmi podstatné je budování corporate identity. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které blíže zkoumá potřeby cílové skupiny. V závěru je zpracováno vyhodnocení celé práce i dotazníkového šetření. cs
dc.format 58 s., 11 s.obr. příloh cs
dc.format.extent 2278986 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject corporate image cs
dc.subject public relations cs
dc.subject non-profit organisation en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mixture en
dc.subject marketing en
dc.subject communication mixture en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate image en
dc.subject public relations en
dc.title Komunikační strategie Střediska volného času Lužánky cs
dc.title.alternative The Communication Strategy of the Centre of Leisure Time Lužánky en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The centre of leisure time "Lužánky" is the regional scholastic system for activities in leisure time for the groups of age. They sell teir activities through marketihg communication mixture. The creation of corporate identity, image and confidence is very important in this system. In the practical part of our work there is presented the interview examination which research the needs of the target group more closely. We worked the evaluation of the whole thesis and the evaluation of the interview examination in the conclusion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4862
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
juřenová_2007_bp.pdfBlocked 2.173Mb PDF View/Open
juřenová_2007_vp.doc 63Kb Microsoft Word View/Open
juřenová_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account