Realizace crowdfundingového projektu v komunitní kavárně Cafe 21
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kameníková, Blanka
|
|
dc.contributor.author |
Podolská, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43655
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá crowdfundingem, crowdfundingovým projektem, analýzou crowdfundingových portálů a faktory, které ovlivňují efektivnost crowdfundingových kampaní. I když existuje více druhů crowdfundingu, praktická část této práce se zabývá pouze odměnovým crowdfundingem. V rámci této práce je provedena analýza faktorů, které ovlivňují investory v rámci přispívání do crowdfundingových projektů. Podle toho, co investoři považovali za důležité, je následně vypracovaný konkrétní crowdfundingový projekt pro komunitní kavárnu Cafe 21. Po realizaci crowdfundingového projektu bylo nutné tento projekt zhodnotit a vyhodnotit dopady na komunitní kavárnu Cafe 21. |
|
dc.format |
113 s. (183 785 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
crowdfunding
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
financování
|
cs |
dc.subject |
odměny
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Crowdfunding
|
en |
dc.subject |
Project
|
en |
dc.subject |
Finance
|
en |
dc.subject |
Rewards
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.title |
Realizace crowdfundingového projektu v komunitní kavárně Cafe 21 |
|
dc.title.alternative |
The Implementation of Crowdfunding Project in The Community Café Cafe 21 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with crowdfunding, crowdfunding project, analysis of crowdfunding portals and factors that influence the effectiveness of crowdfunding campaigns. Although there are several types of crowdfunding, this work is deals only with reward crowdfunding. In this theses, analyzes factors was done that influence investors in contributing to crowdfunding projects. Depending on what investors considered to be important it was realised a specific crowdfunding project for community café Cafe 21. It was necessary to evaluate this project and evaluate the impacts on community café Cafe 21 after the crowdfunding project was realized. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49110
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account