Návrh podnikatelské strategie pro poskytování fotografických služeb v České republice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Linhartová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:01Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43669
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout podnikatelskou strategii v oblasti poskytování fotografických služeb zejména pro začínající portrétní fotografy. Formulace jednotlivých závěrů jsou obsaženy v příslušných kapitolách. Teoretická část zahrnuje nejdůležitější fakta z aktuální literatury na danou problematiku. V praktické části jsou obsaženy analýzy spotřebitelského a fotografického trhu, které byly provedeny pomocí elektronického šetření a podpořeny výsledky z interview. Provedeným výzkumem byla zjištěna aktuální situace na fotografickém trhu a požadavky spotřebitelů. Na tato zjištění navazuje návrh podnikatelské strategie pro portrétní fotografy, ale jednotlivé poznatky lze aplikovat i v jiných odvětvích. Navržení této strategie je v závěru práce podrobeno analýze nákladů, času a rizik. Tato práce je významná především rozsáhlým a detailním výzkumem v analytické části a návrhem, který může sloužit nejen portrétním fotografům. |
|
dc.format |
124 s. (168 373 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podnikatelská strategie
|
cs |
dc.subject |
fotografování
|
cs |
dc.subject |
poskytování fotografických služeb
|
cs |
dc.subject |
fotografické produkty
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace ve službách
|
cs |
dc.subject |
Business strategy
|
en |
dc.subject |
photography
|
en |
dc.subject |
photography services
|
en |
dc.subject |
photography products
|
en |
dc.subject |
marketing communication in services
|
en |
dc.title |
Návrh podnikatelské strategie pro poskytování fotografických služeb v České republice |
|
dc.title.alternative |
Business Strategy of Professional Photographers in Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this thesis is to propose a business strategy in the field of photo services especially aimed at starting photographers. Summarized conclusions are present in the respective chapters. Theoretical part comprises of important facts of current literature on the topic. Practical part then includes analyses of consumers and photography markets which were conducted via electronic questionnaire and personal interview. Research reflects current situation at photography market and consumers demands. Following the research business strategy is pro- posed for portrait photographers, however findings are applicable for other photo fields as well. Business strategy proposal is subject of costs, time and risks analyses at the end. Importance of the thesis lies especially in the extensive and detailed research within analytical part and in the business strategy proposal which can serve not only to portrait photographers. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49130
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account