dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Ondryášová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43681
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Summit Trade Distribution s.r.o. Diplomová práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. Cílem teoretické části práce je zpracovat literární rešerši využitím odborné literatury a jiných dostupných zdrojů, vztahujících se k danému tématu diplomové práce. V praktické části diplomové práce byly tyto teoretické poznatky aplikovány. Nejdříve byla charakterizována společnost Summit Trade Distribution s.r.o. a následně byla zanalyzována její marketingová strategie. Z výsledků situačních analýz PESTE, Porterovy analýzy a SWOT analýzy byly získány výsledky, které sloužily jako východisko k vypracování jednotlivých akčních plánů v projektové části. Akční plány byly následně podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
118 s. (183 796 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Improvement Project of Marketing Communication in SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrubý, Martin |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis is focused on improving marketing communication at Summit Trade Distribution s.r.o. The Master's thesis is divided into the theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The aim of the theoretical part of the thesis is make a literary research of professional literature and other available sources related to the given topic of the Master's thesis. In the practical part of the Master's thesis theoretical knowledge are applied. First of all, company Summit Trade Distribution s.r.o. was introduced and subsequently its marketing strategy was analysed. From the results of situational analyses PESTE, Porter's analysis and SWOT analysis the results were obtained, which served as a basis for drawing up individual action plans in the project part. Action plans were simultaneously subjected to time, cost and risk analysis |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49147
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|