Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje |
Author: |
Holoubek, Jan
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá postojem zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje. Součástí práce je popis procesu rozhodování zákazníka. Je zde charakterizován zahraniční trh dané suroviny. Důležitou částí práce je popis vlivů a dopadů pěstování Palmy olejné na životní prostředí. Hlavní část práce se zabývá analyzováním zákazníka při výběru potravin obsahující palmový olej. V závěru jsou zhodnocena získaná data a navrženo doporučení na snížení spotřeby dané suroviny na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43696
|
Date:
|
2018-07-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
50690
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account