dc.contributor.advisor |
Krchová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Stavělová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T18:06:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T18:06:45Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4381
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této bakalářské práce je analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku firmou CE WOOD a.s. Zlín na český trh. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu výrobek, jeho postavení na trhu, popisu životního cyklu výrobku a objasnění pojmu inovace. Součástí teoretické části je rovněž seznámení s PEST analýzou a Porterovou analýzou. V praktické nebo také v analytické části je věnována pozornost popisu lepeného hranolu, jeho výrobě, životnímu cyklu. Dále pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a zhodnocení konkurence včetně marketingové-ho mixu je vypracováno doporučení pro firemní inovační politiku co se týče zavedení dře-věného lepeného hranolu na český trh firmou CE WOOD a.s. Zlín. |
cs |
dc.format |
62 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1481404 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Výrobek
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus výrobku
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Product
|
en |
dc.subject |
life cycle
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis of five competitive strenght
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of fruitfulness implementation a new product to the Czech market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Němcová, Jaroslava |
|
dc.date.accepted |
2007-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is analysis of fruitfulness implementation a new product to the Czech market by company CE WOOD a.s. Zlín. The theoretical part is focused to make clear the conception product, his position on the market, description of the life cycle and make clear the conception innovation. Part of the theoretical part is identification with PEST analysis and Porter analysis of five competitive strenght. The practical part includes the description of the glued beam, his technology and the life cycle. References for the company innovative policy are elaborated with the aid of PEST analysis, Porter analysis of five competitive strenght and evaluation of the competi-tion including marketing mix. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
5574
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|