Rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Adámková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43865
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zaměřuje se na rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí mladších tří let v mateřské škole. V teoretické části jsou sumarizovány základní pojmy z oblasti čtenářské pregramotnosti a také možnosti edukace dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy. V empirické části jsou popsány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím rozhovorů s učitelkami mateřských škol, které učí ve třídách dvouletých dětí. Na základě výsledků z výzkumného šetření jsou uvedeny návrhy na možnosti rozvoje čtenářské pregramotnosti, které jsou uplatnitelné u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy. |
|
dc.format |
50 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
starší batole
|
cs |
dc.subject |
reading pre-literacy
|
en |
dc.subject |
older toddler
|
en |
dc.title |
Rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Development of reading literacy in children under three years in the kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has theoretical-empirical character and its content focuses on the development of reading pre-literacy of children up to the age of three in kindergarten. The theoretical part summarizes basic concepts of reading pre-literacy and the options of children education up to the age of three in kindergarten. The results of qualitatively oriented research are described in the empirical part. The research was carried out by interviewing teachers who are teaching two years old children in kindergarten. Based on the results of the research, there are suggestions for the development of reading pre-literacy which are applicable to the children up to the age of three in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50801
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
dětské čtenářství
|
cs |
local.subject |
batolata
|
cs |
local.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
child reading
|
en |
local.subject |
toddlers
|
en |
local.subject |
early reading literacy
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account