Rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Adámková, Helena
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43865
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zaměřuje se na rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí mladších tří let v mateřské škole. V teoretické části jsou sumarizovány základní pojmy z oblasti čtenářské pregramotnosti a také možnosti edukace dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy. V empirické části jsou popsány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím rozhovorů s učitelkami mateřských škol, které učí ve třídách dvouletých dětí. Na základě výsledků z výzkumného šetření jsou uvedeny návrhy na možnosti rozvoje čtenářské pregramotnosti, které jsou uplatnitelné u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy.
dc.format 50
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtenářská pregramotnost cs
dc.subject starší batole cs
dc.subject reading pre-literacy en
dc.subject older toddler en
dc.title Rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy
dc.title.alternative Development of reading literacy in children under three years in the kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has theoretical-empirical character and its content focuses on the development of reading pre-literacy of children up to the age of three in kindergarten. The theoretical part summarizes basic concepts of reading pre-literacy and the options of children education up to the age of three in kindergarten. The results of qualitatively oriented research are described in the empirical part. The research was carried out by interviewing teachers who are teaching two years old children in kindergarten. Based on the results of the research, there are suggestions for the development of reading pre-literacy which are applicable to the children up to the age of three in kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50801
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject mateřské školy cs
local.subject dětské čtenářství cs
local.subject batolata cs
local.subject čtenářská pregramotnost cs
local.subject kindergartens en
local.subject child reading en
local.subject toddlers en
local.subject early reading literacy en


Files in this item

Files Size Format View Description
adámková_2019_dp.pdf 1.865Mb PDF View/Open None
adámková_2019_op.docx 17.57Kb Unknown View/Open None
adámková_2019_vp.docx 17.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account