Percepce dítěte učitelkou mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Břenková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43869
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá pohledem učitelek mateřských škol na dítě předškolního věku. V teoretické části jsou předloženy poznatky týkající se pohledu na dítě v historickém kontextu a dále je také objasněno pojetí dítěte a dětství v různých vědách i podoby dětství v současnosti. Praktická část je zaměřena na výzkumné šetření kvalitativního typu, v rámci kterého je snahou porozumět, jak učitelky mateřských škol vnímají dítě předškolního věku. Metodou výzkumného šetření bylo tematické psaní realizované učitelkami mateřských škol. Z analýzy těchto textů se vykrystalizovalo několik kategorií, které jsou v práci interpretovány a shrnuty do výsledků. |
|
dc.format |
60 s. (104 024) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětství
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
childhood
|
en |
dc.subject |
preschool child
|
en |
dc.title |
Percepce dítěte učitelkou mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Perception of child by preschool teacher |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with preschool teachers´ view of preschool child. The theoretical part presents the knowledge concerning the view on child in a historical context and also the concept of child and childhood in different branches of science and the forms of childhood in the present. The practical part is focused on the qualitative research aimed to understand how preschool teachers perceive preschool child. The research method was thematic writing of preschool teachers. Based on the analysis of these texts, several categories have emerged. These are interpreted and summarized in the results of this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50805
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account