Návrh činností pro začleňování dětí do skupiny vrstevníků v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Helísková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43872
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se návrhem činností vhodných k začleňování dětí do skupiny vrstevníků v mateřské škole. V teoretické části jsou vymeze-ny základní pojmy k tématu, mezi které patří socializace dítěte předškolního věku, školní třída jako sociální skupina a možnosti začleňování do skupiny vrstevníků v mateřské škole. V praktické části jsou zpracovány soubory aktivit, které jsou vytvořeny z různých aktivit pro děti předškolního věku. Cílem těchto souborů je rozvíjet komunikační kompetence, rozvoj sociálních vztahů a podpořit spolupráci ve skupině. Na základě provedené evaluace aktivit byla vypracována doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
sociální skupina
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
social group
|
en |
dc.subject |
school class
|
en |
dc.subject |
peer group
|
en |
dc.title |
Návrh činností pro začleňování dětí do skupiny vrstevníků v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Suggested activities for peer group integration of a child in nursery school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Božik, Roman |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s diploma thesis is of aplications character and it deal with suggestion for peer group integration of child in nursery chool. The main subject of theoretical section is the clarification of topic. The main topic are socialization preeschool children, chool class as social group and possibilities for peer group integration of child in nursery school. In practi-cal section of this thesis is consist of complex activities. Primary aims are develop comuni-cation skills, develop social relations and support cooperation in the group. This coemplex activities was evaluation and there is some recomended for nursery school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50810
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
sociální adaptace
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
social adjustment
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account