Návrh činností pro začleňování dětí do skupiny vrstevníků v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh činností pro začleňování dětí do skupiny vrstevníků v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Helísková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:20Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43872
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se návrhem činností vhodných k začleňování dětí do skupiny vrstevníků v mateřské škole. V teoretické části jsou vymeze-ny základní pojmy k tématu, mezi které patří socializace dítěte předškolního věku, školní třída jako sociální skupina a možnosti začleňování do skupiny vrstevníků v mateřské škole. V praktické části jsou zpracovány soubory aktivit, které jsou vytvořeny z různých aktivit pro děti předškolního věku. Cílem těchto souborů je rozvíjet komunikační kompetence, rozvoj sociálních vztahů a podpořit spolupráci ve skupině. Na základě provedené evaluace aktivit byla vypracována doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adaptace cs
dc.subject socializace cs
dc.subject sociální skupina cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject vrstevnická skupina cs
dc.subject adaptation en
dc.subject socialization en
dc.subject social group en
dc.subject school class en
dc.subject peer group en
dc.title Návrh činností pro začleňování dětí do skupiny vrstevníků v mateřské škole
dc.title.alternative Suggested activities for peer group integration of a child in nursery school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Božik, Roman
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor´s diploma thesis is of aplications character and it deal with suggestion for peer group integration of child in nursery chool. The main subject of theoretical section is the clarification of topic. The main topic are socialization preeschool children, chool class as social group and possibilities for peer group integration of child in nursery school. In practi-cal section of this thesis is consist of complex activities. Primary aims are develop comuni-cation skills, develop social relations and support cooperation in the group. This coemplex activities was evaluation and there is some recomended for nursery school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50810
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject mateřské školy cs
local.subject sociální adaptace cs
local.subject kindergartens en
local.subject social adjustment en


Files in this item

Files Size Format View Description
helísková_2019_dp.pdf 1.542Mb PDF View/Open None
helísková_2019_op.docx 22.63Kb Unknown View/Open None
helísková_2019_vp.pdf 391.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account