dc.contributor.advisor |
Málek, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Křivánková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43878
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou povinné školní docházky a také nově vzniklou desetiletou povinnou školní docházkou, na jejímž základě se stává poslední rok v mateřské škole povinným a to od září roku 2017. Teoretická část bakalářské práce sumarizuje poznatky o změnách povinné školní docházky a také poznatky o povinném vzdělávání dětí od 5 let. Praktická část se zabývá zkoumáním názorů učitelek mateřských škol právě na tuto nově vzniklou legislativní změnu spojenou s povinným předškolním vzděláváním. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
desetiletá školní docházka
|
cs |
dc.subject |
povinné předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
10 year school attendance
|
en |
dc.subject |
mandatory pre-school education
|
en |
dc.title |
Hodnocení koncepce desetileté školní docházky z pohledu učitelů mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of the ten-year schooling concept from the point of view of nursery school teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with the issue of mandatory school attendance and also with the newly established ten-year mandatory school attendance, on the basis of which the last year in the kindergarten becomes compulsory from September 2017. The theoretical part of the Bachelor thesis summarizes the knowledge about changes in compulsory school attendance and also the knowledge on compulsory education for children from the age of 5. The practical part deals with examining the opinions of pre-school teachers on this newly created legislative change connected with compulsory pre-school education. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50816
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|