Názory učitelek mateřský škol na roli otce v rodině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory učitelek mateřský škol na roli otce v rodině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plisková, Barbora
dc.contributor.author Šerá, Eva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43887
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Jejím cílem je zjistit, jaký mají učitelky mateřských škol názor na roli otce v rodině. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o otci a jeho roli, kterou zastává v rodině a ve vztahu k mateřské škole. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data byla získána prostřednictvím sedmi polostrukturovaných interview, jež byly uskutečněny s učitelkami mateřských škol. Po transkripci dat byly na základě jejich analýzy vytvořeny kódy a následně zpracovány kategorie, které odpovídají na stanovené výzkumné otázky. Data odhalují pohledy a názory učitelek mateřských škol na otce a jeho roli v rodině.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nový otec cs
dc.subject role otce cs
dc.subject rodina cs
dc.subject význam otce cs
dc.subject new father en
dc.subject the role of the father en
dc.subject family en
dc.subject the importance of a father en
dc.title Názory učitelek mateřský škol na roli otce v rodině
dc.title.alternative Preschool teacher's views on the role of a father in the family
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has theoretical and empirical features. The aim of the bachelor thesis is to describe the opinion of kindergarten's teachers on the role of a father in a family. The theoretical part summarizes the knowledge about a father and his role in a family in relation to a kindergarten. The empirical part contains the results of qualitative oriented research. The conduction of data took place during seven semi-structured interviews with teachers from kindergartens. After the data transcript, codes were created, followed by categories, in order, to answer the research questions. The data reveal the views and opinions of kindergarten teachers on fathers and their role in families.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50826
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject otcové a děti cs
local.subject otcové cs
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject názory a postoje cs
local.subject fathers and children en
local.subject fathers en
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject views and attitudes en


Files in this item

Files Size Format View Description
šerá_2019_dp.pdf 1.334Mb PDF View/Open None
šerá_2019_op.docx 17.07Kb Unknown View/Open None
šerá_2019_vp.docx 17.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account