dc.contributor.advisor |
Pavelková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Vozárová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:21Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:21Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43890
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se využitím papíru jako prostředku v předmatematickém vzdělávání v mateřské škole. Teoretické část se zabývá předmatematickým vzděláváním, rolí učitele a jeho přístupu a aktivitou dítěte. Dále se zabývá prostředky v předmatematickém vzdělávání. Následně se zabývá tvorbou a tvořivostí dítěte jako takovou. V neposlední řadě se zabývá kognitivním vývojem dítěte předškolního věku. V praktické části je zpracován projekt s využitím papíru jako prostředku v předmatematickém vzdělávání. Tento projekt byl zrealizován a evaluován ve vybrané mateřské škole. Z výsledné evaluace bylo vytvořeno doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
76 s. (93 429 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
předmatematické vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
didaktický prostředek
|
cs |
dc.subject |
pre - mathematical education
|
en |
dc.subject |
didactic means
|
en |
dc.title |
Využití papíru jako prostředku v předmatematickém vzdělávání v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Utilization of paper as a means of pre-mathematical education in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ficová, Lucia |
|
dc.date.accepted |
2019-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has an application character and deals with the use of paper as a means of pre-mathematical education in kindergarten. The theoretical part deals with the the pre-mathematical education, the role of the teacher and his approach and with the child's activi-ty. Furthermore, it deals with means in the pre-mathematical education. Also it deals with the creation and creativity of preschool child itself. Last but not least, it deals with the co-gnitive development of a pre-school child. In the practical part, a project using paper as a means in pre-mathematical education is processed. This project was implemented and evaluated in a selected kindergarten. A recommendation for practice was made from the resulting evaluation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50829
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
předmatematické představy
|
cs |
local.subject |
didaktické prostředky
|
cs |
local.subject |
papír
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
pre-mathematical imagination
|
en |
local.subject |
resources of didactics
|
en |
local.subject |
paper
|
en |