Rub a líc práce s pětiletými dětmi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rub a líc práce s pětiletými dětmi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Polanská, Jana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43900
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku práce s dětmi předškolního věku. Věnuje se problematice zavedení povinné předškolní docházky do mateřské školy. Práce v teoretické rovině prezentuje základní pojmy, které jsou z hlediska zpracování bakalářské práce nosné. Na teoretický základ navazuje část empirická. Výzkumné šetření je zpracováno v kvalitativním designu. Cílem práce je objasnit, jak učitelé mateřských škol hodnotí zavedení povinného předškolního vzdělávání. Výzkum byl realizován prostřednictvím interview s učiteli mateřských škol. Zpracování a vyhodnocení získaných dat vedlo k zjištění pozitiv a negativ, které učitele reflektují po zavedení povinného předškolního vzdělávání do systému práce mateřských škol.
dc.format 70 s. (98200 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject povinné předškolní vzdělávání cs
dc.subject školní způsobilost cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject compulsory preschool education en
dc.subject school competence en
dc.subject school ripeness en
dc.subject school readiness en
dc.title Rub a líc práce s pětiletými dětmi
dc.title.alternative Pros and cons of working with five-year-old children in kindergarden
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on problematic of work with preschool children. It deals with the issue of compulsory preschool attendance in kindergarten. The theoretical part presents the basic concepts that are essential for the work. The theoretical basis is followed by empirical part. The research is processed in qualitative design. The goal is to clarify how kindergarten teachers value the implementation of compulsory preschool education. Obtained research data and their processind led to the finding of both positive and negative which teachers relfect after the implementation of compulsory prechool education into the system of kindergarten work.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50840
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
polanská_2019_dp.pdf 1.137Mb PDF View/Open None
polanská_2019_op.docx 16.19Kb Unknown View/Open None
polanská_2019_vp.docx 18.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account