dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Ondrová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T18:09:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T18:09:38Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4390
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci budu hledat odpověď na otázku: Co a jakou formou může ČR nabídnout návštěvníkům ze zahraničí, přičemž budu brát v úvahu kulturní zvyklosti jednotlivých národů, jejich mentalitu a ochotu poznávat či respektovat jiné kultury. V teoretické části mé diplomové práce proto nejdříve rozeberu teoretická východiska řešení mého tématu a zařadím do náležitých souvislostí v rámci interkulturního marketingu a marketingu pro cestovní ruch. Praktickou část věnuji současnému stavu propagace české republiky v zahraničí a struktuře návštěvníků. Zaměřím se zvláště na čtyři německy hovořící země, zejména pak na identifikaci jejich národních podobností a odlišností. V projektu vypracuji návrh na cílené oslovení návštěvníků z Rakouska a na vytvoření produktů zohledňující kulturní dimenze této kultury. Informace budu čerpat z literatury, statistik, vý-zkumů,marketingových plánů, výročních zpráv, internetu a vlastních zkušeností |
cs |
dc.format |
85 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1507225 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
kulturní dimenze
|
cs |
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
atraktivity cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
propagace České republiky
|
cs |
dc.subject |
životní styl
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
Key words: tourist trade
|
en |
dc.subject |
cultural dimensions
|
en |
dc.subject |
destinations
|
en |
dc.subject |
points of interest
|
en |
dc.subject |
promotion of Czech Republic
|
en |
dc.subject |
life style
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.title |
Jaké atraktivity cestovního ruchu může nabízet Česko zahraničí? |
cs |
dc.title.alternative |
Which attractivities of tourist traffic can the Czech Republic offer to abroad? |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main purpose of my work will be looking for an answer for following question: What can Czech Republic offer to foreign visitors and in what form it can be presented. I am go-ing to take into account cultural conventions of different nationalities, their mentality and readiness to discover and respect other cultures. In the theoretical part of my work I will discuss basic solutions of the topic and outline coherences of intercultural marketing and marketing of tourist trade. The practical part will be focused on a current situation in pro-motion of Czech Republic and on visitors structure. I will emphasize all four German speaking countries, namely identification of their likeness and diversities. In the project I will work out a concept how to address visitors from Austria, how to design products which take into account their cultural dimensions. All information will be taken from pub-lished resources, statistics, researches, marketing plans, annual reports internet and my own experiences. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4961
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|