Struktura filmového vyprávění se zaměřením na expozici
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Janíková, Jana
|
|
dc.contributor.advisor |
Labík, Ludovít
|
|
dc.contributor.author |
Porteš, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43923
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce má za úkol srovnání psaných pravidel pro vytvoření expozice v moderní naraci filmového vyprávění a její reálné zpracování v některých z nejvýznamnějších děl světové kinematografie. V teoretické části rozebírá poznatky vybraných amerických teoretiků pro správné vytvoření filmové expozice. V praktické části jsou tyto poznatky aplikované na vy-braná ikonická díla světové kinematografie. Záměrem je zkoumat, jestli kvalita těchto snímku vychází právě z dodržování osvědčených postupů pro dobře srozumitelné filmové vyprávění. |
|
dc.format |
43 s. (37 550) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
expozice
|
cs |
dc.subject |
začátek
|
cs |
dc.subject |
uvedení
|
cs |
dc.subject |
představení
|
cs |
dc.subject |
pravidla
|
cs |
dc.subject |
exposition
|
en |
dc.subject |
beginning
|
en |
dc.subject |
introduction
|
en |
dc.subject |
rules
|
en |
dc.title |
Struktura filmového vyprávění se zaměřením na expozici |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: The Structure of the Film Narration with a Focus on Exposition 2. Practical Part: Screenplay for a Feature Film, Minimum Lenght 30 min |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slavíková, Hana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this work is comparing written rules of exposition in the narrative structure to it´s real elaboration in a selection of one of the best movies in history. The theoretical part analyzes notes from selected american theorists for correct creation of a movie exposi-tion. In the practical part are these notes applicated on iconic movies of the world´s cinema. The intention is to examine, if the quality of this movies comes from obeying the experien-ced approaches for coherent storytelling. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
50888
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account