dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Zahnašová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43935
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má teoreticko - empirický charakter a zabývá se zpětnou vazbou učitelky v interakci s dítětem v mateřské škole. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky z oblasti komunikace, která je nástrojem realizace interakce. V textu je také věnována pozornost pedagogické a výukové komunikace, jejíž nedílnou součástí je zpětná vazba. V empirické části je představený kvalitativní design výzkumu, který byl realizován prostřednictvím nestrukturovaného pozorování a polostrukturovaného interview. V závěru práce jsou analyzovány a interpretovány výsledky výzkumu. Z výsledků výzkumu je patrné, že zpětná vazba učitelek má zejména podobu jednoduché pozitivní či negativní hodnotící zprávy. |
|
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
výuková komunikace
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba učitele
|
cs |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
social communication
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
educational communication
|
en |
dc.subject |
teacher's feedback
|
en |
dc.title |
Zpětná vazba učitelky v interakci s dítětem v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Feedback of the teacher in interaction with a child in kindergarten |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2019-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis has a theoretic - empirical character and focuses on the feedback of a teacher in terms of interaction with a child in kindergarten. The theoretical part summarizes the aspects of communication, which is a tool of realization of the interaction. In the text, attention is also dedicated to pedagogical and educational communication whose integral part is feedback. In the empirical part, there is a quality design study introduced, which was implemented via unstructured observation and semi-structured interview. The results of the study are analyzed and interpreted at the end of the diploma thesis. It is apparent from the study's results that teachers' feedback has especially a form of simple, positive or negative, evaluating message. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50905
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
local.subject |
učitelky mateřských škol
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
zpětná vazba (biologie)
|
cs |
local.subject |
women kindergarten teachers
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |
local.subject |
biofeedback
|
en |