Zpětná vazba učitelky v interakci s dítětem v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zpětná vazba učitelky v interakci s dítětem v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Zahnašová, Markéta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.issued 2018-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43935
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko - empirický charakter a zabývá se zpětnou vazbou učitelky v interakci s dítětem v mateřské škole. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky z oblasti komunikace, která je nástrojem realizace interakce. V textu je také věnována pozornost pedagogické a výukové komunikace, jejíž nedílnou součástí je zpětná vazba. V empirické části je představený kvalitativní design výzkumu, který byl realizován prostřednictvím nestrukturovaného pozorování a polostrukturovaného interview. V závěru práce jsou analyzovány a interpretovány výsledky výzkumu. Z výsledků výzkumu je patrné, že zpětná vazba učitelek má zejména podobu jednoduché pozitivní či negativní hodnotící zprávy.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální interakce cs
dc.subject sociální komunikace cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject výuková komunikace cs
dc.subject zpětná vazba učitele cs
dc.subject social interaction en
dc.subject social communication en
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject educational communication en
dc.subject teacher's feedback en
dc.title Zpětná vazba učitelky v interakci s dítětem v mateřské škole
dc.title.alternative Feedback of the teacher in interaction with a child in kindergarten
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2019-06-14
dc.description.abstract-translated Diploma thesis has a theoretic - empirical character and focuses on the feedback of a teacher in terms of interaction with a child in kindergarten. The theoretical part summarizes the aspects of communication, which is a tool of realization of the interaction. In the text, attention is also dedicated to pedagogical and educational communication whose integral part is feedback. In the empirical part, there is a quality design study introduced, which was implemented via unstructured observation and semi-structured interview. The results of the study are analyzed and interpreted at the end of the diploma thesis. It is apparent from the study's results that teachers' feedback has especially a form of simple, positive or negative, evaluating message.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 50905
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject učitelky mateřských škol cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject zpětná vazba (biologie) cs
local.subject women kindergarten teachers en
local.subject preschool children en
local.subject interpersonal communication en
local.subject biofeedback en


Files in this item

Files Size Format View Description
zahnašová_2019_dp.pdf 2.278Mb PDF View/Open None
zahnašová_2019_op.docx 17.45Kb Unknown View/Open None
zahnašová_2019_vp.pdf 322.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account