Chápání fenoménu moci učitelkami mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Chápání fenoménu moci učitelkami mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Švarcová, Nicol
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:24Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:24Z
dc.date.issued 2019-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43956
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá chápáním fenoménu moci učitelkami mateřských škol. Teoretická část práce se soustřeďuje na zmapování pojetí fenoménu moci a jeho zasazení do pedagogického kontextu třídy mateřské školy. Dále uvádí potřebné poznatky k pochopení rozdílů mezi fenoménem moci a autority. Praktická rovina diplomové práce odhaluje, jak učitelky mateřských škol chápou fenomén moci, a jakým způsobem popisují svou moc nad dětmi předškolního věku. Výzkumná část byla realizována prostřednictvím rozhovorů s učitelkami mateřských škol.
dc.format 72
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fenomén cs
dc.subject moc cs
dc.subject autorita cs
dc.subject dominance cs
dc.subject kontrola cs
dc.subject phenomenon en
dc.subject power en
dc.subject authority en
dc.subject dominance en
dc.subject control en
dc.title Chápání fenoménu moci učitelkami mateřských škol
dc.title.alternative Preschool teachers´ perception of the "power" phenomenon
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2019-06-12
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with understanding the phenomenon of power by kindergarden teachers. The theoretical part focuses on mapping the concept of phenomenon of power and its incorporation into the pedagogical context of the kindergarden class. It also provides the key insights to understand the differences between power and authority. The practical section of the thesis reveals how kindergarden teachers understand the phenomenon of power and how they describe their power over preschool children. The research part was realized through the interviews with kindergarden teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 50937
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-17
local.subject mateřské školy cs
local.subject autorita cs
local.subject kindergartens en
local.subject authority en


Files in this item

Files Size Format View Description
švarcová_2019_dp.pdf 1.965Mb PDF View/Open None
švarcová_2019_op.docx 18.50Kb Unknown View/Open None
švarcová_2019_vp.docx 18.29Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account