Pracovní spokojenost asistentů pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pracovní spokojenost asistentů pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balaban Cakirpaloglu, Irena
dc.contributor.author Popelková, Adéla
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:31Z
dc.date.issued 2018-11-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44121
dc.description.abstract Předložená diplomová práce se zabývá pracovní spokojeností asistentů pedagoga, kteří působí na základních školách. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První, stěžejní kapitola teoretické části se zabývá pracovní spokojeností. Kapitola se zaměřuje na popis teoretických přístupů a faktorů ovlivňující pracovní spokojenost. Je zde uveden vztah pracovní spokojenosti a pracovního chování. V teoretické části je popsána pozice asistenta pedagoga, náplň práce asistentů pedagoga a pracovní podmínky. Praktická část zkoumá míru pracovní spokojenosti asistentů pedagoga za použití kvantitativního výzkumu. Dále se zabývá rozdíly míry pracovní spokojenosti v závislosti na věku, délce praxe, dosaženém vzdělání a speciálních vzdělávacích potřeb žáků, u kterých asistenti pedagoga působí.
dc.format 93 s. (129 448 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject faktory pracovní spokojenosti cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject pracovní podmínky cs
dc.subject job satisfaction en
dc.subject factors of job satisfaction en
dc.subject teaching assistant en
dc.subject working conditions en
dc.title Pracovní spokojenost asistentů pedagoga
dc.title.alternative Job Satisfaction of Teaching Assistants
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kočvarová, Ilona
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the job satisfaction of teaching assistants who work in an elementary school. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The first chapter of the theoretical part deals with job satisfaction of teaching assistants. This chapter is focused on the description of theoretical methods and factors that affect job satisfaction. Relationship between job satisfaction and job behavior is also mentioned. Position of teaching assistant, job description and working conditions are described in the theoretical part of the thesis. The practical part of the thesis researches the amount of job satisfaction of teaching assistants by using quantitative research. Furthermore, the thesis deals with job satisfaction in order to age, duration of practice, education and students with special edu-catio-nal needs with assistants care.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 51123
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View Description
popelková_2019_dp.pdf 3.463Mb PDF View/Open None
popelková_2019_op.docx 17.63Kb Unknown View/Open None
popelková_2019_vp.docx 18.26Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account