Pracovní spokojenost asistentů pedagoga
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balaban Cakirpaloglu, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Popelková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:31Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:31Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44121
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce se zabývá pracovní spokojeností asistentů pedagoga, kteří působí na základních školách. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První, stěžejní kapitola teoretické části se zabývá pracovní spokojeností. Kapitola se zaměřuje na popis teoretických přístupů a faktorů ovlivňující pracovní spokojenost. Je zde uveden vztah pracovní spokojenosti a pracovního chování. V teoretické části je popsána pozice asistenta pedagoga, náplň práce asistentů pedagoga a pracovní podmínky. Praktická část zkoumá míru pracovní spokojenosti asistentů pedagoga za použití kvantitativního výzkumu. Dále se zabývá rozdíly míry pracovní spokojenosti v závislosti na věku, délce praxe, dosaženém vzdělání a speciálních vzdělávacích potřeb žáků, u kterých asistenti pedagoga působí. |
|
dc.format |
93 s. (129 448 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
dc.subject |
faktory pracovní spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
pracovní podmínky
|
cs |
dc.subject |
job satisfaction
|
en |
dc.subject |
factors of job satisfaction
|
en |
dc.subject |
teaching assistant
|
en |
dc.subject |
working conditions
|
en |
dc.title |
Pracovní spokojenost asistentů pedagoga |
|
dc.title.alternative |
Job Satisfaction of Teaching Assistants |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kočvarová, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the job satisfaction of teaching assistants who work in an elementary school. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The first chapter of the theoretical part deals with job satisfaction of teaching assistants. This chapter is focused on the description of theoretical methods and factors that affect job satisfaction. Relationship between job satisfaction and job behavior is also mentioned. Position of teaching assistant, job description and working conditions are described in the theoretical part of the thesis. The practical part of the thesis researches the amount of job satisfaction of teaching assistants by using quantitative research. Furthermore, the thesis deals with job satisfaction in order to age, duration of practice, education and students with special edu-catio-nal needs with assistants care. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51123
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
local.subject |
asistenti pedagogů
|
cs |
local.subject |
teachers’ assistants
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account