Determinanty individuálního přístupu ke střihové skladbě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nemeškal, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Erla, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:33Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:33Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44175
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o rozdílnosti přístupů ke střihu totoţného zdrojového materiálu a individualismu pozice filmového střihače. V teoretické části je představen střihač jako plnohodnotný člen filmového štábu, vznik této profese je zasazen do historického kontextu. Následně jsou definována hlavní kritéria střihové skladby, která slouţí jako výchozí bod pro analytickou část. V analytické části jsou podstoupeny čtyři typově rozdílné zdrojové materiály celkem 18 střihačům, jejichţ úkolem je vytvoření vlastní verze díla. Výstupy jsou analyzovány jak kvalitativní, tak kvantitativní metodou. |
|
dc.format |
60 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Střihová skladba
|
cs |
dc.subject |
Střihač
|
cs |
dc.subject |
Filmový štáb
|
cs |
dc.subject |
Individualita
|
cs |
dc.subject |
Determinanty střihu
|
cs |
dc.subject |
Film Editing
|
en |
dc.subject |
Editor
|
en |
dc.subject |
Film crew
|
en |
dc.subject |
Individuality
|
en |
dc.subject |
Determinants of editing
|
en |
dc.title |
Determinanty individuálního přístupu ke střihové skladbě |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Determinants of Film Editor's Individuality{</b> 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 20 Mins, Editing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Peml, Jan |
|
dc.contributor.referee |
Polenský, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2019-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with the approach differences when editing the same source video and film editor's individuality in general. Theoretic part of this thesis presents film editor as a film crew member just as it presents historical context of this profession. Definition of editing main rules are next as it is crucial for analytic part. Analytic part contains four different source video-footages, which are edited by 18 editors. They were supposed edit their very own versions. These versions are analysed using qualitative and quantitative methods. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
51189
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-07 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account