Firemní vzdělávání z pohledu zaměstnanců
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Matesková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:34Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:34Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44197
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá firemním vzděláváním z pohledu zaměstnanců. Vymezuje vztah mezi firemním vzděláváním a sociální pedagogikou. Definuje klíčové pojmy problematiky a čtyřfázový cyklus systematického vzdělávání (identifikace potřeb, plánování, realizace, hodnocení). V rámci práce proběhl kvantitativní výzkum, který vyhodnocoval kvalitu vzdělávacích aktivit z pohledu zaměstnanců společnosti. Výstupem výzkumu je doporučení, co by společnost měla zlepšit, aby se zvýšila spokojenost zaměstnanců a efektivita vzdělávacího procesu. |
|
dc.format |
80 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
firemní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
corporate training
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.title |
Firemní vzdělávání z pohledu zaměstnanců |
|
dc.title.alternative |
Corporate Training from the Perspective of Employees |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kočvarová, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis studies corporate training from the perspective of employees. It defines the relationship between corporate training and social pedagogy. It defines key concepts of the problematics and a four-phase cycle of systematic education (identification of needs, planning, realization, evaluation). Part of the thesis is a quantitative research that evaluates the quality of educational activities from the perspective of the company's employees. The outcome of the research is a recommendation on what the company should focus to improve employee satisfaction and the efficiency of the learning process. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51220
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
local.subject |
další vzdělávání
|
cs |
local.subject |
vzdělávání zaměstnanců
|
cs |
local.subject |
continuing education
|
en |
local.subject |
employee training and education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account