Kyberšikana se zaměřením na kybergrooming u žáků 2. základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kyberšikana se zaměřením na kybergrooming u žáků 2. základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Vejmolová, Aneta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:35Z
dc.date.issued 2018-11-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44223
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá kyberšikanou a kybergroomingem jako jedněmi z nebezpečných fenoménů současnosti. Jedná se o aktuální témata související s rozvojem moderních informačních a komunikačních technologií. Teoretická část definuje kyberšikanu a kybergrooming a vymezuje konkrétní pojmy s nimi spojené. Popisuje jejich projevy a znaky, aktéry a dopady. Dále se věnuje socializaci dospívajícího jedince do vrstevnické skupiny a prevenci daných jevů na úrovni rodiny, školy, společnosti a dospívajícího jedince. Praktická část zahrnuje výsledky kvantitativního šetření, jehož cílem bylo zjistit souvislost mezi mírou výskytu kybergroomingu a mírou sociálního začlenění jedince do vrstevnické skupiny. Výzkumné šetření bylo realizováno metodou anonymních dotazníků.
dc.format 77 s. (131 085)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject kybergrooming cs
dc.subject socializace cs
dc.subject dospívající jedinec cs
dc.subject prevence cs
dc.subject cyberbullying en
dc.subject cybergrooming en
dc.subject socialization en
dc.subject adolescent en
dc.subject prevention en
dc.title Kyberšikana se zaměřením na kybergrooming u žáků 2. základních škol
dc.title.alternative Cyberbullying Focused on Cyber Grooming among Pupils of Upper Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Karger, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with cyberbullying and cybergrooming as one of the dangerous phenomena of the present. These are current topics related to the development of modern information and communication technologies. The theoretical part defines cyberbullying and cybergrooming and defines the specific concepts associated with them. It describes their manifestations and signs, actors and impacts. It also deals with the socialization of the adolescent in the peer group and the prevention of the phenomena at the level of the family, school, society and adolescent. The practical part includes the results of the quantitative survey, which aimed to find out the connection between the rate of cybergrooming and the rate of social integration of the adolescent into the peer group. The research survey was realized by using the anonymous questionnaire method.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 51255
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject kybergrooming cs
local.subject teen-agers en
local.subject cybergrooming en


Files in this item

Files Size Format View Description
vejmolová_2019_dp.pdf 2.562Mb PDF View/Open None
vejmolová_2019_op.docx 16.19Kb Unknown View/Open None
vejmolová_2019_vp.docx 18.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account