Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Hlaváčová, Erika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:39Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44298
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá pohledem učitele na roli asistenta pedagoga na základní škole. Teo-retická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na asistenta pedagoga, jeho kompetence a předpoklady k výkonu profese a jeho náplň práce. Druhá kapitola je zaměřena na osobnost pedagoga, jeho kompetence, předpoklady a náplň profese, která se týká i spolupráce s asistentem pedagoga. Poslední část je zaměřena na základní školu, v níž obě profese působí. Praktická část, za pomoci kvalitativního výzkumu, se zabývá tím, jaký je způsob spolupráce mezi asistenty pedagoga a učiteli a tím se zodpovídá otázka jeho role na základní škole.
dc.format 47
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject role cs
dc.subject teacher's assistant en
dc.subject teacher's personality en
dc.subject primary school en
dc.subject cooperation en
dc.subject role en
dc.title Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol
dc.title.alternative The Role of an Assistant Pedagogue from the Point of View of Teachers of Elementary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the teacher's view on the role of teacher's assistant in primary school. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused on the teacher's assistant, his competences and prerequisites for the profession and his job description. The second chapter is focused on the personality of the teacher, his competence, prerequisites and content of the profession, which also concerns the cooperation with the teacher's assistant. The last part focuses on the elementary school in which both professions work. The practical part, with the help of qualitative research, deals with the way of cooperation between the teacher's assistants and the teacher and thus the question of his role in the elementary school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51357
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View Description
hlaváčová_2019_dp.pdf 1.907Mb PDF View/Open None
hlaváčová_2019_op.docx 20.03Kb Unknown View/Open None
hlaváčová_2019_vp.docx 17.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account