Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lukešová, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Nevařil, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44324
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je přiblížit čtenáři vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách, aby se dokázal lépe orientovat v této problematice. Teoretická část je deskriptivní. Popisujeme v ní teoretická východiska, jako jsou integrace, inkluze, role pedagoga, rodiče asistenta pedagoga. Závěrem teoretické části je popis a rozdělení poruch autistického spektra, se kterými se můžeme v běžném životě setkat. Hlavním cílem praktické části bylo zjistit názory učitelů na integraci žáků s PAS v běžných školách. K tomu byl použit kvalitativní výzkum s metodou polostrukturovaného rozhovoru. Tázajícími bylo pět učitelů. |
|
dc.format |
68 s. (121 213 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrace
|
cs |
dc.subject |
Porucha autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
Žák
|
cs |
dc.subject |
Edukace
|
cs |
dc.subject |
Pedagog
|
cs |
dc.subject |
Asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
Integration
|
en |
dc.subject |
Autistic spectrum disorders
|
en |
dc.subject |
Pupil
|
en |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
Pedagogue
|
en |
dc.subject |
Assistant of pedagogue
|
en |
dc.title |
Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách |
|
dc.title.alternative |
Integration of Pupils with Autistic Spectrum Disorders in Mainstream Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of thesis is explain of educating pupils with autistic spectrum disorders in elementary school to people that they managed to orient better in this issue. Theoretical part is descriptive. We are describing theoretical basis like integration, inclusion, role of pedagogue, parents and assistant of pedagogue. In the end of part is description and division of autistic spectrum disorders which we can met them in normal life. Main purpose of practical part was found out teacher's opinions on integration of pupils with autistic spectrum disorders in elementary school. We used qualitative research with the method of semistructured interview. The asking was five teachers. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51387
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
local.subject |
integrovaná výuka
|
cs |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
autism spectrum
|
en |
local.subject |
integrated teaching
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account