dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Rehortová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:42Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:42Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44368
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce je tvořena třemi kapitolami.První kapitola objasňuje pojmy vzdělávání, andragogika jako věda o vzdělávání dospělých, formální vzdělávání, neformální a také informální vzdělávání. Další kapitola se zabývá vzděláváním dospělých, jeho specifiky, motivací dospělých ke vzdělávání a také bariérami při vzdělávání dospělých. Následně v poslední kapitole je vymezena dospělost, její charakteristika a členění, podrobněji je charakterizována střední dospělost. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření. Cílem praktické části bylo zjistit, co dospělé ve věku 30 - 45 let motivuje k formálnímu vzdělávání. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
formální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
motivace ke vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
bariéry ve vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
střední věk
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
formal education
|
en |
dc.subject |
motivation to study
|
en |
dc.subject |
barriers in the study
|
en |
dc.subject |
middle age
|
en |
dc.title |
Motivace dospělých ve věku 30 - 45 let k formálnímu vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Motivation of Adults Aged 30 - 45 for Formal Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this bachelor thesis consists of three chapters. The first chapter explains the concepts of education, andragogy as a science about adult education, formal education, nonformal and informal learning. Next chapter deals with adult education, its specifics, motivation of adults to education and also barriers in adult education. Subse-quently, in the last chapter, we define adulthood, characteristics and classification of adulthood, the middle adulthood is characterized in more detail. The practical part is based on quantitative research in the form of the questionnaire and subsequent analysis and evaluation of the result of the research. The Aim of bachelor thesis was clarify what motivates adults at the age of 30-45 to formal education. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
51446
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
local.subject |
osoby 30+
|
cs |
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
persons 30+
|
en |
local.subject |
motivation to study
|
en |