Motivace dospělých ve věku 30 - 45 let k formálnímu vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace dospělých ve věku 30 - 45 let k formálnímu vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Rehortová, Aneta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:42Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44368
dc.description.abstract Teoretická část bakalářské práce je tvořena třemi kapitolami.První kapitola objasňuje pojmy vzdělávání, andragogika jako věda o vzdělávání dospělých, formální vzdělávání, neformální a také informální vzdělávání. Další kapitola se zabývá vzděláváním dospělých, jeho specifiky, motivací dospělých ke vzdělávání a také bariérami při vzdělávání dospělých. Následně v poslední kapitole je vymezena dospělost, její charakteristika a členění, podrobněji je charakterizována střední dospělost. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření. Cílem praktické části bylo zjistit, co dospělé ve věku 30 - 45 let motivuje k formálnímu vzdělávání.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject formální vzdělávání cs
dc.subject motivace ke vzdělávání cs
dc.subject bariéry ve vzdělávání cs
dc.subject střední věk cs
dc.subject education en
dc.subject adult education en
dc.subject formal education en
dc.subject motivation to study en
dc.subject barriers in the study en
dc.subject middle age en
dc.title Motivace dospělých ve věku 30 - 45 let k formálnímu vzdělávání
dc.title.alternative Motivation of Adults Aged 30 - 45 for Formal Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this bachelor thesis consists of three chapters. The first chapter explains the concepts of education, andragogy as a science about adult education, formal education, nonformal and informal learning. Next chapter deals with adult education, its specifics, motivation of adults to education and also barriers in adult education. Subse-quently, in the last chapter, we define adulthood, characteristics and classification of adulthood, the middle adulthood is characterized in more detail. The practical part is based on quantitative research in the form of the questionnaire and subsequent analysis and evaluation of the result of the research. The Aim of bachelor thesis was clarify what motivates adults at the age of 30-45 to formal education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51446
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26
local.subject osoby 30+ cs
local.subject studijní motivace cs
local.subject persons 30+ en
local.subject motivation to study en


Files in this item

Files Size Format View Description
rehortová_2019_dp.pdf 1.861Mb PDF View/Open None
rehortová_2019_op.docx 19.22Kb Unknown View/Open None
rehortová_2019_vp.docx 16.97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account