Komunikace globální společnosti DHL

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace globální společnosti DHL

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Škoda, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-15T18:43:38Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:18Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4452
dc.description.abstract Tato práce je celá věnována marketingovým komunikacím a to v globálním měřítku. Práce se snaží nastínit, jak obtížná a plná nástrah je mezilidská komunikace a zdůrazňuje fakt, o co složitější je komunikace interkulturní. Podtrhuje nutnost při globální komunikaci respektovat různé kulturní dimenze, které jsou základem pro pochopení mentality kultury, ke které chceme promlouvat. cs
dc.format 93 s., 17 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4238140 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2009
dc.subject komunikace cs
dc.subject kulturní dimenze cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject Communication en
dc.subject cultural dimension en
dc.subject tools of communication en
dc.subject target groups en
dc.title Komunikace globální společnosti DHL cs
dc.title.alternative Communication of global company DHL en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated This dissertation is whole to marketing communications in global scale dedicated. Dissertation is trying to outline, how difficult and risky is interpersonal communication and also trying to accent the fact, that more difficult could be intercultural communication. It underdraw the necessity to respect different cultural dimensions in global communication. The cultural dimensions, which are necessary to understanding of mentality of the culture, for which we want to talk. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4976
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
škoda_2007_dp.pdfBlocked 4.041Mb PDF View/Open
škoda_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
škoda_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account