Bariéry ve vzdělávání žen na Moravských Kopanicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Bariéry ve vzdělávání žen na Moravských Kopanicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Hillerová, Evženie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:57Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:57Z
dc.date.issued 2018-12-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44737
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na bariéry ve vzdělání žen, žijících v okrajové oblasti České republiky, v oblasti Moravských Kopanic a cílem práce je analyzovat bariéry, které mohou ženám v dané oblasti bránit ve vzdělávání. Dále se práce zaměřuje na faktory ovlivňující tyto bariéry. V teoretické části jsou podrobněji vysvětleny pojmy, které se k tématu vztahují. Praktická část se zabývá podrobnějšímu výzkumu bariér. Výzkum je veden kvalitativní formou pomocí polostrukturovaných rozhovorů. Bariéry, které z rozhovorů vyplynou, jsou rozčleněny a kódovány podle otevřeného kódování.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávání cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject andragogika cs
dc.subject bariéry ve vzdělávání cs
dc.subject gender cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject Moravské Kopanice cs
dc.subject Education en
dc.subject adult education en
dc.subject andragogy en
dc.subject barriers in education en
dc.subject gender en
dc.subject qualitative research en
dc.subject Moravské Kopanice en
dc.title Bariéry ve vzdělávání žen na Moravských Kopanicích
dc.title.alternative The Barriers in Education of Women in the Moravian Region of Kopanice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis aims to map the barriers in the education of women living in the peripheral region of the Czech Republic in the area of Moravské Kopanice and the aim of the thesis is to analyze the barriers that can prevent women in the given area from learning. Furthermore, the thesis focuses on factors influencing these barriers. In the theory part of this essay, you can find closely explained terms, connected to this problem. The practical part deals with more detailed research of barriers. The research data is collected through conversations. Barriers found through these conversations are then separated and coded.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 52049
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject studijní motivace cs
local.subject ženy cs
local.subject motivation to study en
local.subject women en


Files in this item

Files Size Format View Description
hillerová_2019_dp.pdf 2.093Mb PDF View/Open None
hillerová_2019_op.docx 15.52Kb Unknown View/Open None
hillerová_2019_vp.docx 16.77Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account