dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Remová, Ivona
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:57Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:57Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44750
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na oblast personálního marketingu ve vybraném zdravotnickém zařízení. V rámci řešení práce byl vypracován model PEST, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, kriteriální analýza personálního marketingu konkurence a analýza SWOT. Pro účely průzkumu byla zvolena kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníkového šetření. Provedeným průzkumem bylo zjištěno, že ve zvoleném nemocničním zařízení je nedostatek zdravotnického personálu, stávající zaměstnanci vyžadují větší komunikaci ze strany vedení nemocnice, vyšší finanční ohodnocení a rozšíření benefitních programů. Image nemocnice je na poměrně uspokojivé úrovni. Hlavním výsledkem práce je vytvoření projektu, který umožňuje řešení zjištěných nedostatků, které byly vyhodnoceny a lze je využít v další spolupráci se zaměstnanci. |
|
dc.format |
102 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Personální marketing
|
cs |
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
Personal marketing
|
en |
dc.subject |
human resources management
|
en |
dc.subject |
employer brand
|
en |
dc.subject |
marketing in healthcare
|
en |
dc.title |
Projekt personálního marketingu ve zdravotnickém zařízení |
|
dc.title.alternative |
Project of Personal Marketing in the Medical Facility |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the area of personal marketing in selected medical facility. The PEST model, Porter's analysis of five competitive forces, the criterion analysis of the personal marketing of the competition and the SWOT analysis were elaborated. For the purpose of the survey, a quantitative method of data collection using a questionnaire survey was chosen. The survey revealed that there is a shortage of medical staff in the selected hospital, existing staff require greater communication from the hospital management, higher financial rewards and expansion of benefit programs. The hospital image is at a fairly satisfactory level. The main result of this work is the creation of a project that enables to solve identified shortcomings, which were evaluated and can be used in further cooperation with employees. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52074
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|